FAQ

Heb jij vragen over Fruitmoment en de manier waarop wij werken? Hieronder hebben wij verschillende veelgestelde vragen uitgelicht. Wellicht vind je hier al een antwoord op jouw vraag. Mocht je een vraag hebben die (nog) niet in het overzicht terugkomt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Klantenservice:

Wij zijn op werkdagen van 8:00 uur tot 17:00 uur bereikbaar.

E: klantenservice@fruitopjewerk.nl

T: 0182 600 110

Bezorging

Wanneer wordt mijn Fruitmoment bezorgd?

Heb je voor 15:00 uur besteld? Dan kan jouw Fruitmoment op z'n vroegst de eerstvolgende dag bezorgd worden. Tijdens het afrekenen kan je aangeven op welke dag jouw Fruitmoment bezorgd moet worden. 

Fruitmomenten kunnen op dinsdag t/m vrijdag bezorgd worden. Mocht de bezorging mislukken, dan wordt het de volgende dag nog eens geprobeerd.

Pakketten van Fruitmoment worden standaard verstuurd door PostNL. Tijdens het afrekenen kun je aangeven op welke dag jouw Fruitmoment bezorgd moet worden.

Omdat jouw Fruitmoment in een grote, zware doos wordt verzonden zijn wij genoodzaakt om verzendkosten in rekening te brengen. Deze bedragen €4,95 incl. btw.

Onze Fruitmomenten verzenden wij via PostNL. Bij de bestelling van jouw Fruitmoment sturen wij je een track & trace link per e-mail zodat je via de website van PostNL kunt zien hoe laat jouw Fruitmoment ongeveer bezorgd wordt.

Ja, dat kan! Tijdens het afrekenen kun je aangeven op welke dag je jouw bestelling bezorgd wilt hebben. Wij bezorgen van dinsdag t/m vrijdag. Dit doen wij zodat jouw Fruitmoment niet een heel weekend in het depot van PostNL hoeft te wachten om bezorgd te worden. Hierdoor heb je altijd vers fruit in jouw Fruitmoment!

Bestellen

Is mijn bestelling gelukt?

Heb je een bevestigingsmail ontvangen? Dan is de bestelling gelukt! Vind je de mail niet in je postvak, dan staat de mail misschien tussen je ongewenste e-mails. Kan je helemaal geen mail vinden? Neem dan contact op via onze contact pagina.

Helaas kan dit niet. Wel is het mogelijk om je bestelling te annuleren wanneer jouw Fruitmoment nog niet verzonden is. Daarna is het mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Een Fruitmoment bestellen kan in 3 eenvoudige stappen:

  1. Kies jouw Fruitmoment en leg deze in je winkelwagen. Ga hierna door naar bestellen.
  2. Controleer en regel je bestelling. Denk hierbij aan het adres en de bezorgdatum.
  3. Rond de bestelling af. De facturatie vindt maandelijks achteraf plaats.

Maandelijks achteraf ontvang je een factuur van Fruitmoment.

Het bedrag van je openstaande factuur kun je eenvoudig zelf overmaken. Dit doe je naar: NL53 RABO 0333 1940 04 (BIC: RABONL2U), met als omschrijving / vrije mededeling het factuurnummer.

Retouren en garantie

Mijn fruitmoment is beschadigd aangekomen, wat nu?

Erg vervelend dat het fruit niet naar wens is. Wij streven ernaar om goede kwaliteit vers fruit te leveren. Wij zouden graag een paar foto's van het fruit ontvangen, zodat onze klantenservice deze kan beoordelen en hier een passende oplossing voor kan bieden. Je kunt contact met ons opnemen via de contactpagina of direct een mail sturen naar info@fruitmoment.nl

Herroepingsrecht op de producten van Fruitmoment is i.v.m. de beperkte houdbaarheid niet van toepassing.

Krijg je bericht dat jouw Fruitmoment retour is gegaan? Dit kan meerdere oorzaken hebben. Wij gaan achterhalen wat de oorzaak hier van is. Mocht het zo zijn dat Fruitmoment verantwoordelijk is voor deze fout, dan sturen wij kosteloos een nieuw Fruitmoment op.


Wanneer jouw fruitmoment retour gaat, omdat een adres niet klopt of omdat het pakket niet bij de ontvanger/buren van de ontvanger afgeleverd kan worden, kunnen wij hier helaas niks aan doen. Wij werken met verse producten die helaas niet hergebruikt kunnen worden. Daarom ontvangen wij graag bij de bestelling de juiste adresgegevens, want we vinden het zonde als het fruit niet bij de ontvanger aankomt!

Assortiment

Welk fruit zit er in een Fruitmoment?

Fruit is een seizoensgebonden product waardoor de inhoud van een Fruitmoment regelmatig wijzigt.

Fruit dat wij heel het jaar door beschikbaar hebben zijn:

  • Appels (diverse soorten)
  • Peren (diverse soorten)
  • Sinaasappels (diverse soorten)
  • Mandarijnen (diverse soorten)

Dit vullen wij aan met fruit dat in het huidige seizoen goed beschikbaar en van goede kwaliteit is.

Erg vervelend dat het fruit niet naar wens is. Wij streven ernaar om goede kwaliteit vers fruit te leveren. Wij zouden graag een paar foto's van het fruit ontvangen, zodat onze klantenservice deze kan beoordelen en hier een passende oplossing voor kan bieden. Je kunt contact met ons opnemen via de contactpagina of mailen naar info@fruitopjewerk.be.

Helaas is het niet mogelijk om op de dag zelf een Fruitmoment te laten bezorgen. Wanneer je voor 15:00 uur besteld kan jouw Fruitmoment nog de volgende dag verstuurd worden.

Dat kan zeker! Zorg dat je duidelijk vermeldt voor wie jouw Fruitmoment is, wat de naam van het ziekenhuis is en vermeld de afdeling- en het kamernummer er bij. Wanneer dit niet klopt kan het gebeuren dat jouw Fruitmoment niet bij de juiste persoon wordt afgegeven en dat zou natuurlijk zonde zijn!